Η σύντροφος του Αντώνη Ρέμου,Υβόννη Μπόσνιακ, σε συνέντευξη της σε γνωστό περιοδικό αποκάλυψε πως όταν ήταν παιδί, δεν της είχε περάσει ποτέ από το μυαλό να γίνει μοντέλο. ''Δεν ήμουν ποτέ το πιο δημοφιλές ή μοντέρνο κορίτσι στο σχολείο. Ο πρώτος άνθρωπος που μου είπε ότι είμαι όμορφη ήταν ο μπαμπάς μου. Ποτέ δεν είχα σκεφτεί να δουλέψω ως μοντέλο''
Και συνέχισε: ''Μικρή αγαπούσα τη μόδα, αλλά δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να ντυθώ όπως ήθελα. Φορούσα πάντα τα ρούχα της μεγάλης αδερφής μου.Το μισούσα αυτό''.
πηγή: "Marie Claire"
είπε χαρακτηριστικά η Υβόννη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.