Η Μάρω Λυτρά εξομολογήθηκε τις δύσκολες στιγμές που πέρασε μετά το "Fame Story". «Όταν βγήκα από το Fame Story δεν είχα ούτε να φάω, ούτε κρεβάτι να κοιμηθώ, ούτε τίποτα. Για τρεις μήνες έτρωγα ένα τοστ την ημέρα και κοιμόμουν στο πάτωμα, γιατί όσα λεφτά είχα βγάλει τα έδωσα στα τρία πρώτα νοίκια και περίμενα να ξεκινήσω κάπου δουλειά».πηγή: Ciao
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.