Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Θύμα κλοπής η Τάμτα

Για ακόμα μία φορά η Τάμτα έπεσε θύμα κλοπής.
Πιο συγκεκριμένα, άγνωστοι έκλεψαν από το αυτοκίνητό της την κεραία του και φυσικά έκαναν έξαλλη από οργή την τραγουδίστρια η οποία διερωτάται μέσα από την προσωπική της ιστοσελίδα: «Ξεματιάζονται άραγε τα αμάξια;». Και αυτό γιατί πριν από μερικές εβδομάδες έκλεψαν από το αυτοκίνητο και τους υαλοκαθαριστήρες. Η Τάμτα δείχνει να διανύει μία αρκετά ατυχή περίοδο καθώς όλο και κάτι τέτοιες μικρές περιπέτειες της συμβαίνουν για να πειστεί πλέον πως χρειάζεται… ξεμάτιασμα!


πηγή:gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.