Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Παρέμβαση Αιγυπτιακού στρατού στο Κοινοβούλιο

Ο στρατός της Αιγύπτου ανακοίνωσε πως διέλυσε τα δύο σώματα του Κοινοβουλίου, όπως αναφέρει το Γαλλικό Πρακτορείο. Ο στρατός ανακοίνωσε επίσης την αναστολή του Συντάγματος της χώρας και την σύσταση μιας επιτροπής για την μελλοντική αναθεώρηση του καταστατικού χάρτη της χώρας.Από τα βράδυ του Σαββάτου τα βεγγαλικά  άρχισαν να πέφτουν στην Πλατεία Ταχρίρ και  οι Αιγύπτιοι δεν σταματούν να πανηγυρίζουν την πτώση του επί τριάντα χρόνια Προέδρου Μουμπάρακ. Την ίδια ώρα έχουν αρχίσει οι πρώτες ενέργειες για εξυγίανση, ενώ όπως ανακοίνωσε σήμερα η κρατική τηλεόραση, το Χρηματιστήριο της Αιγύπτου θα λειτουργήσει ξανά την Τετάρτη.

Το Σάββατο, απαγορεύτηκε η έξοδος από τη χώρα στους τρεις στενότερους συνεργάτες του Προέδρου Μουμπάρακ του πρώην πρωθυπουργού Αχμέτ Ναφίζ, του πρώην υπουργού Εσωτερικών Χαμπίμπ αλ - Αντλί και του πρώην υπουργού Πληροφοριών Ανάς ελ Φεκί. Ο λόγος είναι τα οικονομικά σκάνδαλα που σκιάζουν τη διαδρομή τους και ήδη έχει ξεκινήσει έρευνα στους λογαριασμούς και των τριών.
 
Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr / Κόσμος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.