Είδε και απόειδε με το club ο Αργύρης Παπαργυρόπουλος και αποφάσισε να το γυρίσει και πάλι στα Μπουζούκια. Λέτε να είναι ο Χολίδης; Ο Κιάμος; Πολλά παίζουν. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η αλλαγή αυτή ήταν αναμενόμενη καθώς η επένδυση στο Club δεν απέδωσε τα αναμενόμενα και ο επιχειρηματίας μπήκε μέσα. Κοινώς "Κουβάς". Λογικό. Έπεσε και η κρίση και ο πανικός στον κόσμο, με αποτέλεσμα οι τζίροι να πέσουν κατά 70%. Αυτή την εποχή συνεργεία αλλάζουν το εσωτερικό των Αστεριών και το χρονοδιάγραμμα θέλει τον χώρο έτοιμο πριν το Πάσχα. Λέτε με την αλλαγή ο Αργύρης να καταφέρει να κάνει break even;
πηγή:gossip-tv.gr(από τη πποσωπική σελίδα του Νάσου Γουμενίδη)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.