Φωτιές στην ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα των διοδίων ανάβουν οι συγκοινωνιολόγοι, υποστηρίζοντας ότι δεν είναι ευρέως διαδεδομένη πρακτική η είσπραξη των διοδίων κατά την διάρκεια κατασκευής ενός δρόμου.
Ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων κάνει ένα βήμα μπροστά και θεωρεί σημαντική την υιοθέτηση χρέωσης ανά χιλιόμετρο (ηλεκτρονικά διόδια), προκειμένου να εφαρμοστεί ένα δικαιότερο σύστημα πληρωμής για τις τοπικές μετακινήσεις, θεωρώντας ταυτόχρονα αναγκαία την δημιουργία παράπλευρου οδικού δικτύου που σήμερα απουσιάζει από το εθνικό δίκτυο.
Όπως τονίζουν οι συγκοινωνιολόγοι το μοντέλο χρηματοδότησης με το οποίο κατασκευάζονται διεθνώς οι συμβάσεις παραχώρησης προβλέπει ότι τα διόδια καταβάλλονται συνήθως μετά την ολοκλήρωση των έργων, τόσο για την αποπληρωμή των δανείων, όσο και για την κάλυψη των δαπανών λειτουργίας και συντήρησης.
Περισσότερα στο www.protothema.gr / Ελλάδα
Φωτό από : news.youropia.gr
Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011
Οι συγκοινωνιολόγοι είναι κατά της είσπραξης διοδίων κατά τη διάρκεια κατασκευής ενός δρόμου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.