Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Επενδυτής σε "Φίλαθλο" και "Αυριανή";

'Ενα μήνα έναντι και κάποια Κυριακάτικα είδαν οι εργαζόμενοι του "Φιλάθλου" να μπαίνουν στους λογαριασμούς τους. Ο Κουρής υλοποίησε τη δέσμευσή που είχε δώσει στους εργαζόμενους πριν από δύο εβδομάδες. Παράλληλα, σύμφωνα με την Αξία, τις τελευταίες ημέρες κυκλοφορεί έντονη φημολογία για την είσοδο στρατηγικού επενδυτή στις εφημερίδες "Αυριανή", "Φίλαθλος" και τον τηλεοπτικό σταθμό Kontra Channel συμφερόντων Κουρή.


πηγή: Αξία

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.