Το θέμα της μείωσης των λειτουργικών δαπανών έχει τεθεί κατ'επαν'άληψη στις συναντήσεις που έχουν οι Μπόμπολας, Βαρδινογιάννης και Ψυχάρης. Στο πλαίσιο αυτό, φαίνεται πως έχουν αποφασιστεί μειώσεις κατά 20% στις αποδοχές των εργαζομένων. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, οι εργαζόμενοι κατά πάσα πιθανότητα θα κληθούν να υπογράψουν ατομικές συμβάσεις, όπως συνέβη στα περισσότερα Μέσα. Οι πρώτες μειώσεις στους μισθούς των εργαζομένων στο Μεγάλο κανάλι, έγιναν πριν από δύο μήνες και αφορούσαν τους υψηλόμισθους.
πηγή:Αξία

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.