Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

Λαμπίρη: 'Θα προτιμούσα να σταματήσω την tv από το να συνεργαστώ με την Τατιάνα ή την Ελεονώρα'

Πρωτοχρονιάτικο «δώρο» που σίγουρα θα φέρει φουρτούνες στις σχέσεις των τριών γυναικών έκανε σήμερα η Χριστίνα Λαμπίρη, στην Τατιάνα Στεφανίδου και την Ελεονώρα Μελέτη μέσα από το "Μες στην καλή χαρά".


Η Ναταλία Γερμανού την ρώτησε τι θα απαντούσε αν ο Σταμάτης Μαλέλης του χρόνου της πρότεινε να συμπαρουσιάσει μια πεντάωρη εκπομπή ή με την Τατιάνα Στεφανίδου ή με την Ελεονώρα Μελέτη. Τότε η παρουσιάστρια του Super Star απάντησε ότι θα του έλεγε ότι ήρθε η ώρα να σταματήσει την τηλεόραση γιατί έχει κουραστεί πάρα πολύ.

πηγή: freegossip.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.