Ο καλός ηθοποιός Τάσος Χαλκιάς έζησε μια δύσκολη χρονιά με πολλές αντιξοότητες ,αφού η γενικότερη οικονομική κρίση δεν τον άφησε ανεπηρέαστο.
Ο Τάσος εξομολογήθηκε: «Από το 2010 θα μου μείνει και το λέω με πλήρη ειλικρίνεια, με το χέρι στην καρδιά αλλά και με όσο χιούμορ διαθέτω, αυτός ο μεγάλος αγώνας, που δεν είχε προκύψει ποτέ στη ζωή μου για κάποιο διάστημα και κυριολεκτικά για επιβίωση. Έχω περάσει πολλές δυσκολίες στη ζωή μου αλλά το 2010 ήταν η απόλυτη χρονιά της αγωνίας για το πώς θα καταφέρουμε να καλύψουμε τις καθημερινές μας ανάγκες».
πηγή: freegossip.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.