Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

Τάσος Χαλκιάς: «Το 2010 έκανα μεγάλο αγώνα για να επιβιώσω»

Ο καλός ηθοποιός Τάσος Χαλκιάς έζησε μια δύσκολη χρονιά με πολλές αντιξοότητες ,αφού η γενικότερη οικονομική κρίση δεν τον άφησε ανεπηρέαστο.
Ο Τάσος εξομολογήθηκε: «Από το 2010 θα μου μείνει και το λέω με πλήρη ειλικρίνεια, με το χέρι στην καρδιά αλλά και με όσο χιούμορ διαθέτω, αυτός ο μεγάλος αγώνας, που δεν είχε προκύψει ποτέ στη ζωή μου για κάποιο διάστημα και κυριολεκτικά για επιβίωση. Έχω περάσει πολλές δυσκολίες στη ζωή μου αλλά το 2010 ήταν η απόλυτη χρονιά της αγωνίας για το πώς θα καταφέρουμε να καλύψουμε τις καθημερινές μας ανάγκες».


πηγή: freegossip.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.