Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Βίκυ Καγιά: “Θα ήμουν κορυφαίος στρατιώτης”

Η Βίκυ Καγιά έχει πια μια μεγάλη καριέρα στο χώρο του μόντελινγκ, όμως αν ξεκινούσε σήμερα, θα συμμετείχε στο Next Top Model; “Ναι, ταιριάζει πολύ στο χαρακτήρα μου, θα ήμουν κορυφαίος στρατιώτης. Θα με λάτρευαν από την αρχή όλοι οι κριτές.”


πηγή: ΟΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.