Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

ΤΖΕΝΙΦΕΡ ΑΝΙΣΤΟΝ:Έβγαλε τον ευατό της σε δημοπρασία!

Ο λόγος για την Τζένιφερ Άνιστον η οποία αποφάσισε να βγάλει τον εαυτό της σε δημοπρασία...

Όποιος λοιπόν θέλει να βγει μαζί της κάνει την δική του "προσφορά".
Η ηθοποιός το έκανε αυτό για φιλανθρωπικούς σκοπούς αλλά και για την προώθηση της νέας της ταινίας "Just go with it".
Οι τυχεροί που θα κερδίσουν στη δημοπρασία θα έχουν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν και να ποζάρουν μαζί της στο κόκκινο χαλί στην πρεμιέρα της νέας της ταινίας στη Νέα Υόρκη.
Η δημοπρασία κλέινει στις 3 Φεβρουαρίου γι' αυτό...τρέξτε να προλάβετε!

πηγή:panoramapress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.