Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Δεν υπάρχει κανένα ΄΄κόλλημα΄΄ στη συνεργασία ΕΡΤ- Ε.Στάη λόγω του ellispoint.Αυτό λένε οι διοικούντες την ΕΡΤ

Σενάρια επιστημονικής φαντασίας χαρακτηρίζουν οι διοικούντες της Δημόσιας Τηλεόρασης τα όσα λέχθησαν και γράφτηκαν τις τελευταίες ημέρες περί “κολλήματος” στη συνεργασία της ΕΡΤ με την Έλλη Στάη
λόγω του διαδικτυακού κόμβου που η δημοσιογράφος διατηρεί (ellispoint).

To site της Έλλης Στάη προϋπήρχε και καθώς πρόκειται για ένα κόμβο κυρίως με προσωπικές απόψεις όσων
γράφουν σε καμία περίπτωση δεν θεωρείται ανταγωνιστικό με το site της Δημόσιας Τηλεόρασης. Πρόβλημα υπήρχε με την συνεργασία της Έλλης Στάη με τον ραδιοφωνικό σταθμό Flash ωστόσο το συμβόλαιό της έληξε στο τέλος του 2010 εξ' ου και ανακοινώθηκε πως θα αναλάβει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ από τα μέσα Ιανουαρίου.

Πηγή : www.zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.