Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Β.Λασκαράκη: «Δεν βλέπω ριάλιτι»

Εκνευρισμένη φαίνεται πως είναι η Βάσω Λασκαράκη με τα ριάλιτι που έχουν κατακλίσει την ελληνική τηλεόραση. Η ηθοποιός λέει πως βλέπει μόνο την «Πολυκατοικία» και το «Νησί» ενώ για τα ριάλιτι ούτε λόγος , αφού όπως είπε δεν την εκφράζουν καθόλου. Μάλιστα, τόνισε πως πρέπει να γίνονται δουλειές για τους ηθοποιούς και τους ανθρώπους του χώρου και όχι τέτοιου είδους παιχνίδια.


Πηγή: Λοιπόν

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.