Συζήτηση με τους αρχηγούς της ομάδας είχε σήμερα το μεσημέρι ο Βαγγέλης Μαρινάκης στα γραφεία της ΠΑΕ. Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού συνομίλησε με τους Αντώνη Νικοπολίδη και Βασίλη Τοροσίδη για τον εσωτερικό κανονισμό και άλλα θέματα που αφορούν την ομάδα.
Κύριο θέμα ήταν ο εσωτερικός κανονισμός της ομάδας που έχει μοιραστεί στους ποδοσφαιριστές, και η τήρηση των σημαντικών σημείων του. Επί τάπητος τέθηκε και το θέμα των πριμ για την κατάκτηση των φετινή στόχων της ομάδας.
Πηγή : www.protothema.gr / sports
Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011
Συζήτηση Μαρινάκη σήμερα με τους αρχηγούς της ομάδας,Νικοπολίδη και Τοροσίδη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.