Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

ΔΟΥΚΙΣΣΑ ΝΟΜΙΚΟΥ:Μια σχέση που τελείωσε πριν καν ξεκινήσει;

Παραμονή Πρωτοχρονιάς στην Αθήνα. Δεν ήταν τόσο άσχημα τελικά» έγραφε στο twitter της η Λίζα, η οποία ήταν καλεσμένη στο ρεβεγιόν του νεαρού εφοπλιστή Νικόλα Μαρτίνουστο σπίτι του στο Καβούρι.

«Περιμέναμε να δούμε τη Δούκισσα Νομικού σε ρόλο οικοδέσποινας, αλλά δεν εμφανίστηκε ποτέ» έλεγε την επόμενη μέρα στην Τζέλα, η οποία προσπαθούσε να συνέλθει από το overdose σαμπάνιας Veuve Clicquot της πρώτης νύχτας του 2011. «Άρα γιατί λένε όλοι ότι διατηρούν σχέση; Δυο τρεις φορές βγήκαν όλες κι όλες. Το πάρτι, πάντως, είχε μεγάλη επιτυχία, αφού και πολλοί περιζήτητοι γόνοι έδωσαν το ʽʽπαρώνʼʼ, αλλά και πολλές νεαρές μαυροφορεμένες καλλονές που κοιτούσαν ανταγωνιστικά η μία την άλλη».

πηγή;Down Town

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.