Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

ΝΑΝΤΙΑ ΜΠΟΥΛΕ:ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΧΤΕΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ''10 ΜΕ 1 ΜΑΖΙ''

Στο «10 με 1 Μαζί» βρέθηκε η Νάντια Μπουλέ, η οποία μαγείρεψε καβουροκεφτέδες με κόκκινη πιπεριά και πέστο και ρωτήθηκε αν θα ήθελε να ξανακάνει πρωινή εκπομπή.


Για το ενδεχόμενο επιστροφής της στην πρωινή ζώνη:
«Έχεις να μου κάνεις κάποια πρόταση; Στο πρωινό είχα περάσει πάρα πολύ καλά. Επειδή έχουν ακουστεί πάρα πολλά, και έχετε ακούσει πολύ περισσότερα απ' ό,τι θα έπρεπε, τίποτα δεν έχει γίνει. Δεν έχω δεχτεί τέτοια πρόταση. (...) Το πρωινό μού άρεσε πάρα πολύ, είναι πολύ δύσκολο αλλά δημιουργεί μία έντονη σχέση με τον τηλεθεατή και αυτό το κάνει υπέροχο. Εγώ πέρασα υπέροχα και ένιωθα άνετα με τη θεματολογία».

Για τα επόμενα επαγγελματικά της σχέδια:
«Πάντα περιμένεις να τελειώσει το πρότζεκτ στο οποίο εργάζεσαι και έπειτα σχεδιάζεις τα επόμενα βήματα. Έτσι με το κανάλι έχουμε μιλήσει για το "Top Chef" και για τίποτα άλλο. (...) Τον τελευταίο καιρό γίνεται μεγάλη συζήτηση για τα σχέδιά μου. Και επειδή υπάρχουν πολλά σενάρια που δεν εξελίσσονται, πιστεύω πως υπάρχει παραφιλολογία που δεν χρειάζεται. Όταν υπάρχει κάτι που έχει κλείσει και είναι επίσημο, θα βγεις να το πεις με μεγάλη χαρά».

Για τη σχέση της με τη μαγειρική:
«Μαγειρεύω σχεδόν κάθε μέρα. Είναι η μόνη δουλειά που μου αρέσει μέσα στο σπίτι να κάνω. Είναι εκτόνωση και δημιουργικό».

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.