Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

24ωρη απεργία θα πραγματοποιήσουν τη Δευτέρα οι εργαζόμενοι σε Μετρό Τραμ, ΗΛΠΑΠ ΗΣΑΠ και Προαστιακό, ενώ από τις 09:00 έως τις 21:00 θα εκτελούν δρομολόγια τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ

ενώ στάση εργασίας σε όλα τα μέσα από 12:00 έως 16:00 έχει προγραμματιστεί για την Τρίτη, και την

Τετάρτη θα πραγματοποιηθεί νέα 24ωρη απεργία σε όλα τα μέσα.


Την Πέμπτη θα λειτουργήσουν από τις 09:00 έως τις 21:00 τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ, ενώ αναμένεται η απόφαση για τα υπόλοιπα μέσα.

Τέλος, την Παρασκευή -παραμονή Χριστουγέννων- έχει προγραμματιστεί στάση εργασίας σε όλα τα μέσα συγκοινωνίας από τις 12:00 έως τις 16:00.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.