24ωρη απεργία θα πραγματοποιήσουν τη Δευτέρα οι εργαζόμενοι σε Μετρό Τραμ, ΗΛΠΑΠ ΗΣΑΠ και Προαστιακό, ενώ από τις 09:00 έως τις 21:00 θα εκτελούν δρομολόγια τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ
ενώ στάση εργασίας σε όλα τα μέσα από 12:00 έως 16:00 έχει προγραμματιστεί για την Τρίτη, και την
Τετάρτη θα πραγματοποιηθεί νέα 24ωρη απεργία σε όλα τα μέσα.
Την Πέμπτη θα λειτουργήσουν από τις 09:00 έως τις 21:00 τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ, ενώ αναμένεται η απόφαση για τα υπόλοιπα μέσα.
Τέλος, την Παρασκευή -παραμονή Χριστουγέννων- έχει προγραμματιστεί στάση εργασίας σε όλα τα μέσα συγκοινωνίας από τις 12:00 έως τις 16:00.
Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010
ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.