Εικόνες ντροπής από οπαδούς της Λάρισας, στο πεζοδρόμιο έξω από το ξενοδοχείο του Ολυμπιακού. Τραμπούκοι, επιτέθηκαν σε μέλη της αποστολής των "ερυθρολεύκων" και ευτυχώς, υπήρξε η παρέμβαση των σεκιούριτι πριν έχουμε χειρότερες καταστάσεις.
Απίστευτα όσα συνέβησαν και τριτοκοσμικά, μόνο έτσι μπορούν να χαρακτηριστούν!
Οι "ερυθρόλευκοι" ταξίδεψαν στην Λάρισα για να αντιμετωπίσουν την τοπική ομάδα, να πάρουν τη νίκη και να συνεχίσουν ακάθεκτοι στο πρωτάθλημα και τελικά αντιμετωπίζουν πρωτοφανή πράγματα, πριν το παιχνίδι τους και μακριά από το γήπεδο μάλιστα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι τραμπούκοι που βρέθηκαν εκεί, κλώτσησαν το αυτοκίνητο που ήταν ο αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού, Σωκράτης Κομινάκης, αλλά και το συνοδευτικό όχημα! Ο υπεύθυνος ασφαλείας του Ολυμπιακού Γιάννης Τσιρώνης δέχθηκε γροθιά, αλλά ευτυχώς επενέβησαν οι σεκιούριτι του Ολυμπιακού και το επεισόδιο έλαβε τέλος!
Αξίζει να σημειωθεί πως οι ποδοσφαιριστές των "ερυθρολεύκων" είχαν ήδη επιβιβαστεί στο πούλμαν.
πηγή:gavros.gr
Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010
ΕΠΙΘΕΣΗ ΔΕΧΤΗΚΕ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΟΤΑΝ ΕΦΕΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.