Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Εκτροχιάστηκε τρένο στον Αχλαδόκαμπο Αργολίδας

Επιχείρηση απεγκλωβισμού ατόμων από τρένο που εκτροχιάστηκε κοντά στο σταθμό Αχλαδόκαμπου Αργολίδας.
10 πυροσβέστες με 4 οχήματα στο σημείο.

Πηγή : pyrosvestiki (δελτίο Τύπου) -Twitter

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.