Από το -17 (67-50) βρέθηκε στο +2 (69-71), αλλά η δουλειά έμεινε στη μέση. Παρά τη μεγάλη προσπάθεια, ο Ολυμπιακός ηττήθηκε 74-76 στη Μάλαγα
και δεν κατάφερε να εξασφαλίσει πρόωρα την πρωτιά του 2ου ομίλου. Χρειάζεται δύο νίκες με Σαρλερουά τη Δευτέρα στο Βέλγιο και με Ρόμα στο ΣΕΦ για να αισθάνεται σιγουριά.
Πηγή : www.contra.gr
Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010
Άχ να ξύπναγες πιο νωρίς ρε ΄΄Θρύλε΄΄...!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.