Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Άχ να ξύπναγες πιο νωρίς ρε ΄΄Θρύλε΄΄...!

Από το -17 (67-50) βρέθηκε στο +2 (69-71), αλλά η δουλειά έμεινε στη μέση. Παρά τη μεγάλη προσπάθεια, ο Ολυμπιακός ηττήθηκε 74-76 στη Μάλαγα
και δεν κατάφερε να εξασφαλίσει πρόωρα την πρωτιά του 2ου ομίλου. Χρειάζεται δύο νίκες με Σαρλερουά τη Δευτέρα στο Βέλγιο και με Ρόμα στο ΣΕΦ για να αισθάνεται σιγουριά.

Πηγή : www.contra.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.