Μετά τις 11 το βράδυ τόσο της Παρασκευής όσο και του Σαββάτου και έως τη λήξη της βάρδιας, οι συρμοί του Μετρό που θα κινούνται στην μπλε γραμμή, θα τερματίζουν στον σταθμό της Εθνικής Άμυνας,
με αποτέλεσμα όσοι θέλουν να μετακινηθούν προς το αεροδρόμιο να πρέπει να αναζητήσουν άλλους τρόπους.(προαστιακός από Δουκίσσης Πλακεντίας)
Aυτό γίνεται για να τελειώσουν γρηγορότερα οι εργασίες στο σταθμό της Αγίας Παρασκευής,ο οποίος πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία πολύ σύντομα.
Πηγή : www.protothema.gr
Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010
Αλλαγές στα δρομολόγια της μπλέ γραμμής του μετρό λόγω εργασιών στην Αγία Παρασκευή
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.