Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Αλλαγές στα δρομολόγια της μπλέ γραμμής του μετρό λόγω εργασιών στην Αγία Παρασκευή

Μετά τις 11 το βράδυ τόσο της Παρασκευής όσο και του Σαββάτου και έως τη λήξη της βάρδιας, οι συρμοί του Μετρό που θα κινούνται στην μπλε γραμμή, θα τερματίζουν στον σταθμό της Εθνικής Άμυνας,
με αποτέλεσμα όσοι θέλουν να μετακινηθούν προς το αεροδρόμιο να πρέπει να αναζητήσουν άλλους τρόπους.(προαστιακός από Δουκίσσης Πλακεντίας)
Aυτό γίνεται για να τελειώσουν γρηγορότερα οι εργασίες  στο σταθμό της Αγίας Παρασκευής,ο οποίος πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία πολύ σύντομα.

 Πηγή : www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.