Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Και σήμερα ένταση στη Κερατέα

Νέες συμπλοκές μεταξύ αστυνομικών και κατοίκων της περιοχής σημειώνονται και την Παρασκευή στην Κερατέα.

Από νωρίς το πρωί, οι κάτοικοι...
διαμαρτύρονται για την απόφαση της κυβέρνησης για την κατασκευή Χώρου Υγειονομικής Ταφής Υπολειμμάτων στην περιοχή.

Διαβάστε περισσότερα στο  tro-ma-ktiko.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.