Ισχυρή έκρηξη σημειώθηκε λίγο μετά τις 8.20 το πρωί της Πέμπτης στο κτήριο του Πρωτοδικείου Αθηνών στην οδό Λουίζης Ριανκούρ, στους Αμπελόκηπους. Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν υπάρχει τραυματίας, ωστόσο οι ζημιές στο κτήριο είναι μεγάλες.
www.protothema.gr
Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010
Τρομοκρατικό χτύπημα στην οδό Ριανκούρ το πρωί
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.