Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Τρομοκρατικό χτύπημα στην οδό Ριανκούρ το πρωί

Ισχυρή έκρηξη σημειώθηκε λίγο μετά τις 8.20 το πρωί της Πέμπτης στο κτήριο του Πρωτοδικείου Αθηνών στην οδό Λουίζης Ριανκούρ, στους Αμπελόκηπους. Σύμφωνα με  πληροφορίες, δεν υπάρχει τραυματίας, ωστόσο οι ζημιές στο κτήριο είναι μεγάλες.

www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.