Απροστάτευτοι δηλώνουν ότι νιώθουν οι διοικητικοί δικαστές μετά και το σημερινό τρομοκρατικό χτύπημα στο Πρωτοδικείο Αθηνών στους Αμπελόκηπους.
Όπως δήλωσε σε τηλεοπτικό κανάλι ο Γιώργος Φαλτσέτος, πρόεδρος της Ενωσης Διοικητικών Δικαστών, υπάρχει μόλις ένας φρουρός για να καλύπτει τον χώρο μπροστά από τα δικαστήρια στην οδό Λουίζης Ριανκούρ.
Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr
Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010
Απροστάτευτοι νιώθουν οι διοικητικοί δικαστές,ειδικά μετά και τη σημερινή τρομοκρατική ενέργεια στο Πρωτοδικείο Αθηνών
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.