Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Πάρτι έκανε ο Παναθηναϊκός με αντίπαλο τον Άρη στο ΟΑΚΑ

Ο Παναθηναϊκός «σκόρπισε» τον Άρη με 93-62 στο ΟΑΚΑ για την 8η αγωνιστική της Α1 ανδρών με πέντε παίκτες να έχουν διψήφιο αριθμό πόντων. Εξαιρετική εμφάνιση του Ίαν Βουγιούκα με 16 πόντους. Τέταρτη ήττα για τους «κίτρινους».

Πηγή : www.sday.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.