Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Τελικό στο ΄΄Πανθεσσαλικό΄΄ : Ολυμπιακός Βόλου-Άρης 1-1

Ο Νέτο άνοιξε το σκορ με καταπληκτική εκτέλεση φάουλ περίπου από τα 40μ. (στο 20΄), για να έρθει στο 40’ ο Ντολεζάι να εκμεταλλευτεί τα… τερτίπια του δυνατού αέρα και να διαμορφώσει με κεφαλιά το τελικό αποτέλεσμα.
Με τον ίδιον ποδοσφαιριστή, οι Βολιώτες λίγο έλειψαν να κάνουν την μεγάλη ανατροπή, όμως η προσπάθειά του στο δεύτερο ημίχρονο προσέκρουσε στο οριζόντιο δοκάρι του Σηφάκη. Ο τερματοφύλακας των Θεσσαλονικιών βρέθηκε σε πολύ καλή μέρα και αποσόβησε σε αρκετές περιπτώσεις τους κινδύνους.

Πηγή : www.sday.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.