Η Μαρία Μενούνος γράφει για τη διαμονή της στην Ελλάδα, ο Σάκης Ρουβάς για την πρεμιέρα του «X-Factor», η Δούκισσα Νομικού για το «Just the 2 Οf Us» και η Καλομοίρα ανεβάζει φωτογραφίες της από το ταξίδι του μέλιτος. Όλα αυτά στο Twitter, τις τελευταίες μέρες:
Δούκισσα Νομικού (μετά το τέλος του «Just the 2 Of Us»):
«Σας ευχαριστώ τόσο πολύ… Τι ωραία μηνύματα είναι αυτά; Είστε ο ένας λόγος που χαμογελάω. Όσο για τα άλλα σχόλια, εμείς το χαρήκαμε πάρα πολύ! Καληνύχτα».
Μαρία Μενούνος:
«Το ταξίδι στην Ελλάδα είναι καταπληκτικό μέχρι στιγμής! Ανυπομονώ να μοιραστώ μαζί σας τις φωτογραφίες. Σήμερα θα πάω στοN Σάκη Ρουβά και την Άννα Βίσση. Οι αγαπημένοι μου!».
Βίκυ Καγιά:
«Καλημέρα! Μαραθώνιος σήμερα. Έχουν κλείσει όλους τους δρόμους, αλλά δεν πειράζει. Γιορτή μεγάλη! Έχουμε και γύρισμα "Next Top Model". Θα σας ενημερώνω».
Καλομοίρα (βρίσκεται σε ταξίδι του μέλιτος):
«Είμαστε στο δρόμο για το αεροδρόμιο. Φεύγουμε από το Kauai και πάμε στο Maui. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη»!
Σάκης Ρουβάς (το βράδυ της Παρασκευής):
«Στο δρόμο για το σπίτι! Ήταν μια πολύ μεγάλη αλλά πολύ ικανοποιητική βραδιά. Πρώτα το "X-Factor" και μετά στο Αθηνών Αρένα live. Καληνύχτα σε όλους».
πηγή:yupi.gr
Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010
ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ:Τι έγραψαν στο Twitter τους
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.