Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μίλησε σε ραδιοφωνική εκπομπή του ΑΝΤ1 για τη σχέση του με το κανάλι του Αμαρουσίου, τον Γιάννη Λάτσιο αλλά και το γάμο που έχει κάνει ήδη.«Ο ΑΝΤ1 είναι το πρώτο κανάλι και οι δεσμοί, και γενικά όλη αυτή η διάθεση, που έχω είναι κάτι πολύ ρομαντικό. Με τον ΑΝΤ1 όλη αυτή η ιστορία είναι μια γλυκιά ανάμνηση, όταν κατέβηκα από τη Θεσσαλονίκη και ήταν ο πρώτος (μου) σταθμός. Δεν ξεχνάω ποτέ εκεί που τρώω ψωμί» είπε
Για τον Γιάννη Λάτσιο: «Είναι ένα πρόσωπο που σήμερα εργάζεται στον ΑΝΤ1 και μακάρι να εργάζεται για πάντα. Δεν συνδεόμαστε όμως με τις δουλειές των προσώπων και τα κανάλια. Τον Γιάννη τον γνώρισα μέσω του Αντώνη (σ.σ. Κανάκη).Τέλος, η δημοσιογράφος τον ρώτησε αν κάποια στιγμή αποφασίσει να παντρευτεί ποια εκκλησία θα επιλέξει και η απάντησή του ήταν: «Έχω παντρευτεί ήδη, οπότε δεν μπορώ να σου απαντήσω σε όλα αυτά».
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, προφανώς, εννοεί τον εικονικό γάμο που έκανε για λογαριασμό της εκπομπής του στο Mega.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.