Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΜΕΛΕΤΗ:«Είναι δυνατόν να θεωρούνται όμορφα τα κορίτσια του Next Top Model;»

Το πρωί της Τρίτης, λίγο πριν παίξει στην εκπομπή της ένα βίντεο που είχαν ετοιμάσει οι συνεργάτες της για τις εξελίξεις στο τελευταίο επεισόδιο του «Next Top Model», η Ελεονώρα Μελέτη σχολίασε: «Θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια απορία μου; Τα κορίτσια αυτά είναι όμορφα; Δεν είναι δυνατόν να θεωρούνται όμορφα!».

«Εγώ , όταν ανοίγω την τηλεόρασή μου για να δω "Next Top Model", θέλω να δω ομορφιά» συνέχισε η παρουσιάστρια, ενώ όταν ρωτήθηκε από τους συνεργάτες της αν θεωρεί ότι τουλάχιστον οι υποψήφιες έχουν φινέτσα, απάντησε: «Ποια φινέτσα; Μόνο στην Μπαλατσινού και την Καγιά τη βλέπω τη φινέτσα».
Τέλος, πρόσθεσε ότι τα κορίτσια «δεν ξέρουν να μιλάνε», εξήγησε όμως ότι υπάρχει μια κοπέλα που της αρέσει: «Η Ευαγγελία. Μόνο αυτή μου αρέσει» σχολίασε.

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.