Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

«Έκλεισε» στη Σέλτικ ο Καπό

«Έκλεισε» στη Σέλτικ ο Καπό


Βρήκε ποδοσφαιρική στέγη ο Ολιβιέ Καπό. Ο Γάλλος αριστερός χαφ, που ήταν άνεργος από το καλοκαίρι, όταν έμεινε ελεύθερος από τη Γουίγκαν, συμφώνησε να συνεχίσει την καριέρα του στη Σέλτικ. Ο 30χρονος άσος έχει αγωνιστεί στη διάρκεια της καριέρας του σε Οσέρ, Γιουβέντους, Μονακό, Λεβάντε, Μπέρμιγχαμ, Γουίγκαν και Μπουλόν, ενώ από το 2002 μέχρι το 2004 φόρεσε 9 φορές τη φανέλα της εθνικής Γαλλίας σημειώνοντας 3 γκολ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.