Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Ωρα για Copa

Από απόψε το Copa μπαίνει και επίσημα στην καθημερινότητά μας. Ο Μιχάλης Τσόχος, ο Βασίλης Σαμπράκος και ο Γιώργος Καπουτζίδης σας περιμένουν στο νέο στέκι που δημιούργησαν στον Κεραμεικό (Ιερά Οδός και Κεραμεικού 116) για ποτό, φαγητό και καφέ.


Το Grand Opening είναι προγραμματισμένο για απόψε και οι τρεις καλοί φίλοι σας περιμένουν όλους για να σας ξεναγήσουν στους υπέροχους χώρους (μη χάσετε τη θέα στην Ακρόπολη) του νέου bar –restaurant της Αθήνας που φιλοδοξεί να γίνει εκτός από δικό τους στέκι και δικό σας. Ωρα για Copa λοιπόν και καλή μας διασκέδαση. Εμείς θα είμαστε όλοι εκεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.