«Δεν αδυνάτισα για την εικόνα μου. Δεν είμαι εξώφυλλο, είμαι άνθρωπος. Αντιμετώπισα προσωπικά προβλήματα τα τελευταία χρόνια τα οποία με είχαν οδηγήσει στο να πάρω κιλά», εξηγεί σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Elle» η Ζέτα Μακρυπούλια.Στην ίδια συνέντευξη, η ηθοποιός και παρουσιάστρια αρνείται τον τίτλο της «εθνικής ενζενί» που κάποιοι της έχουν αποδώσει: «Το να με θεωρούν ενζενί μού αρέσει. Δεν είμαι, όμως, “εθνική ενζενί”. Τη λέξη “εθνική” μπορείς να τη βάλεις δίπλα σε μορφές όπως η Μαρινέλλα ή όπως ήταν η Βουγιουκλάκη, όχι σε μια κοπέλα 32 χρονών. Θέλει δουλειά και κόπο ένας τέτοιος τίτλος». Παράλληλα εξηγεί πως δίνει βάση και στα αρνητικά που γράφονται για εκείνη: «Διάβασα ότι είμαι “ο άνθρωπος που μιλάει, αλλά δεν λέει ποτέ τίποτα”. Άκουσα επίσης να με αποκαλούν “φλαταδούρα”, ότι δηλαδή τα κάνω όλα επίπεδα. Εγώ τους κρατάω τους αρνητικούς τίτλους, γιατί δεν θέλω να πετάω στα σύννεφα». Και όσο για το αν στεναχωριέται με τα αρνητικά δημοσιεύματα: «Ναι, αλλά κανείς από εκείνους που έγραψαν με αγένεια ή εμπάθεια για εμένα δεν σκέφτηκε ποτέ την καρδιά μου», απαντά.
Σε άλλο σημείο, η Ζέτα μιλά για την αρνητική πλευρά της δημοσιότητας: «Μου λένε οι φίλοι μου ότι το κουτσομπολιό είναι το τίμημα της επιτυχίας, αλλά δεν μπορώ να ζω με κάτι που δεν διάλεξα». Και μπορεί η καριέρα της να βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην καλύτερη φάση της και η ίδια να μην επηρεάζεται από την οικονομική κρίση, όμως δεν ήταν πάντα έτσι: «Τη δική μου οικονομική κρίση την πέρασα όταν όλοι γύρω είχαν χρήματα. Ξέρω πώς είναι να κάθεσαι στον καναπέ και να μη χτυπάει το τηλέφωνο», λέει χαρακτηριστικά.
Τέλος, μιλά και για την επιμονή της να μη σχολιάζει την προσωπική της ζωή και να μην απαντά στα δημοσιεύματα που τη θέλουν με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη: «Πρώτον, δεν είμαι υποχρεωμένη να βγαίνω να σχολιάζω φήμες. Δεύτερον, πρέπει να αφήνεις τον άλλο να μιλήσει για μια σχέση όταν αισθανθεί εκείνος έτοιμος να το κάνει».
πηγή:Elle
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.