Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

ΔΑΛΙΑΝΗ-ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ:Περιμένουν το δεύτερο παιδί τους;

Ο Μάνος Παπαγιάννης και η Αγγελική Δαλιάνη ετοιμάζονται να χαρίσουν σε λίγους μήνες στη 18 μηνών κόρη τους Μαρία Λυδία ένα αδερφάκι;
Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα, το ζευγάρι πέρασε την είσοδο του μαιευτηρίου «Ιασώ» το απόγευμα της περασμένης Δευτέρας.

«Η επίσκεψή τους διήρκησε μια ώρα και έφυγαν χαμογελαστοί κρατώντας ο ένας το χέρι του άλλου. Όσοι τους είδαν υπέθεσαν ότι η οικογένεια Παπαγιάννη θα μεγαλώσει», αναφέρει το δημοσίευμα.
«Η Αγγελική δεν είναι έγκυος, το ζευγάρι δεν περιμένει δεύτερο παιδί», λέει πρόσωπο από το περιβάλλον του ζευγαριού. H ίδια πηγή μάλιστα συμπληρώνει πως η Αγγελική πήγε όντως στο μαιευτήριο, χωρίς όμως να συνοδεύεται από το σύζυγό της.

πηγή:yupi.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.