Ο Μάνος Παπαγιάννης και η Αγγελική Δαλιάνη ετοιμάζονται να χαρίσουν σε λίγους μήνες στη 18 μηνών κόρη τους Μαρία Λυδία ένα αδερφάκι; Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα, το ζευγάρι πέρασε την είσοδο του μαιευτηρίου «Ιασώ» το απόγευμα της περασμένης Δευτέρας.
«Η επίσκεψή τους διήρκησε μια ώρα και έφυγαν χαμογελαστοί κρατώντας ο ένας το χέρι του άλλου. Όσοι τους είδαν υπέθεσαν ότι η οικογένεια Παπαγιάννη θα μεγαλώσει», αναφέρει το δημοσίευμα.
«Η Αγγελική δεν είναι έγκυος, το ζευγάρι δεν περιμένει δεύτερο παιδί», λέει πρόσωπο από το περιβάλλον του ζευγαριού. H ίδια πηγή μάλιστα συμπληρώνει πως η Αγγελική πήγε όντως στο μαιευτήριο, χωρίς όμως να συνοδεύεται από το σύζυγό της.
πηγή:yupi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.