Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

ΈΡΡΙΚΑ ΠΡΕΖΕΡΑΚΟΥ:«Θέλω ένα στιβαρό αρσενικό με υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη»

Η πρώτη καλεσμένη στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου γι' αυτή την εβδομάδα ήταν η Έρρικα Πρεζεράκου, η οποία μίλησε για τη συμμετοχή της στο «Dancing With the Stars», το τι ψάχνει από έναν άνδρα και για το αν θέλει να κάνει ξανά κάτι στην τηλεόραση.
Η Έρρικα όμως είχε ετοιμάσει και μία μεγάλη έκπληξη στο κοινό, αφού μαζί με το γκρουπ «48 ώρες» ερμήνευσε ένα τραγούδι αποδεικνύοντας πως μπορεί άνετα να κάνει καριέρα και σʼ αυτό το χώρο.


Για το «Dancing With the Stars»: «Η Ευγενία Μανωλίδου θεωρώ πως ήταν πολύ καλύτερη τεχνικά από ό,τι εγώ στο "Dancing With the Stars". Αυτό που μου έλειπε από εκείνη ήταν ότι δεν είχε δυναμισμό. Το συγκεκριμένο παιχνίδι ήταν κάτι τελείως καινούριο για μένα. (...) Μετά το τέλος του παιχνιδιού άλλαξαν οι σχέσεις με τον κόσμο, τώρα με βλέπουν στο δρόμο και με χαιρετάνε. Σε προσωπικό επίπεδο όμως δεν νομίζω πως άλλαξε κάτι».

Για το χορό στη ζωή της: «Έκανα χορό όταν ήμουν μικρή. Αλλά το ζεϊμπέκικο είναι ο μόνος χορός που μʼ αρέσει. Πιστεύω πως μέσα από αυτόν το χορό μπορείς να καταλάβεις πολλά πράγματα για το χαρακτήρα του ανθρώπου που χορεύει. Τσιφτετέλι δεν έχω χορέψει ποτέ!».

Για τον Σάκη Ρουβά: «Για ένα διάστημα ερχόταν και ο Σάκης Ρουβας στο Ολυμπιακό Στάδιο και έκανε προπονήσεις. Μέσα σʼ αυτό το διάστημα εγώ εκτίμησα τον Σάκη Ρουβά που μέχρι τότε δεν παρακολουθούσα σαν καλλιτέχνη. Έδειχνε πολύ θέληση και δυναμισμό γιʼ αυτό που έκανε».

Για το τι ψάχνει σε μία σχέση: «Στις σχέσεις μου είμαι πολύ τρυφερή και θέλω να υπάρχει αμοιβαιότητα. Νομίζω πως θέλω έναν άνδρα δίπλα μου, στιβαρό αρσενικό το οποίο θα έχει υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη».

Για το αν κάνει το πρώτο βήμα: «Πιο μικρή έκανα το πρώτο βήμα, πλέον όχι. Τότε είχα περισσότερη ορμή και σ' αυτό το κομμάτι, σήμερα νομίζω πως είμαι πιο ντροπαλή».

Για το αν θέλει να κάνει τηλεόραση: «Είμαι πολύ τυχερή που βίωσα την τηλεόραση στη φάση που την βίωσα, ήταν στο καλύτερο κομμάτι της. Τώρα βρίσκομαι σε μία περίοδο όπου μου αρέσει να παρατηρώ, φυσικά όμως και είμαι ανοικτή σε κάποια πρόταση».

πηγή;yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.