Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ:«Ο άνδρας πρέπει να είναι άνδρας»

Στην παρέα της Ελένης Μενεγάκη βρέθηκε η Έλενα Παπαβασιλείου και μίλησε για το τηλεοπτικό της ξεκίνημα, το κλίμα της εκπομπής την οποία παρουσιάζει και τους άνδρες.



Για το πώς ξεκίνησε στην τηλεόραση: «Ξεκίνησα στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου μαζί με τον Νότη Χριστοδούλου, κάναμε το ένθετο που αλλάζαμε τα σπίτια. Όταν με έβλεπα στην τηλεόραση πάθαινα σοκ».

Για το «Πάνω στην Ώρα»: «Στην εκπομπή έχουμε πολύ καλή διάθεση σαν παρέα. Με τον Σπύρο παντρέψαμε ο καθένας το δικό του χώρο –ενημέρωση και ψυχαγωγία- και μας βγήκε καλά τελικά. Το βασικό όμως είναι πως εμείς περνάμε καλά και αυτό βγαίνει και στο κοινό. Κάθε μέρα, στόχος μας είναι να περάσουμε θετική ενέργεια στους τηλεθεατές».

Για τους άνδρες: «Μ' αρέσει ο άνδρας που έχω δίπλα μου να έχει καλή σχέση με τη μητέρα του αλλά με όρια. Ο άνδρας πρέπει να είναι άνδρας, όχι να κρέμεται από το φουστάνι της μητέρας του».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.