Αφήνοντας πίσω της το «Gala», η Μαρία Σταματέρη επιστρέφει στη συχνότητα του Star με μια ολοκαίνουρια εκπομπή, που έχει τίτλο «Επτά».Πρόκειται για «πολυθεματική εκπομπή, που θα προβάλλει κάθε εβδομάδα τα πιο σημαντικά καλλιτεχνικά γεγονότα, με αποκλειστικά ρεπορτάζ, αλλά και μια συνέντευξη με ένα από τα πρόσωπα της καλλιτεχνικής επικαιρότητας» υπογραμμίζει το Star σε ανακοίνωσή του.
Το «Επτά», σε σκηνοθεσία Σάκη Σιάρκου, κάνει πρεμιέρα την Κυριακή 21 Νοεμβρίου και θα προβάλλεται κάθε Κυριακή στις 18.50.πηγή:yupi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.