Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

ΜΑΡΙΑ ΛΟΥΙΖΑ ΒΟΥΡΟΥ:«Υπάρχει ένας άνθρωπος που με κάνει να αισθάνομαι όμορφα»

Στην παρέα της «Πρωινής Μελέτης» βρέθηκε η Μαρία Λουίζα Βούρου και μίλησε για την πρωινή τηλεοπτική εκπομπή που παρουσιάζει, την προσωπική της ζωή αλλά και τη σχέση της με τον πατέρα της.


Για την πρωινή εκπομπή που παρουσιάζει: «Ήμουν 3 χρόνια στο Alter μαζί με τον Βασίλη Δρυμούση, ως συμπαρουσιάστρια, τώρα είναι διαφορετικά ως προς τις απαιτήσεις της παρουσίασης. Χάρηκα πάρα πολύ όταν μου έκαναν την πρόταση από το Blue Sky και ελπίζω πως θα πάνε όλα καλά (...) Φοβήθηκα λίγο γιατί δεν το είχα ξανακάνει αυτό. Το κλίμα όμως μέσα στο κανάλι, το οποίο είναι άκρως οικογενειακό, βοηθάει για να ηρεμήσω».

Για τα υπόλοιπα πρωινά προγράμματα: «Εμένα όλα τα πρωινά προγράμματα μου αρέσουν, και η Ελένη Μενεγάκη και το πάνελ της, και ο Καραμέρος και ο Χαριτάτος είναι συμπαθέστατοι. (...) Θα είχε ενδιαφέρον να επέστρεφε η Κατερίνα Ζαρίφη στην εκπομπή μαζί με την Ελένη, γιατί η μία ξέρει να δίνει καλές πάσες στην άλλη».

Για τη μόλυνση που είχε πάθει στο πρόσωπο: «Πριν από περίπου ένα χρόνο, εξαιτίας ενός καλλυντικού που μου είχαν βάλει σε μία φωτογράφιση, έπαθα μία μόλυνση στο πρόσωπο, στην οποία δεν έδωσα την πρέπουσα σημασία, συνέχιζα να βάφομαι και αυτό οξύνθηκε. Για 2 μήνες δεν έβγαινα από το σπίτι, δεν πήγαινα στη δουλειά. Τότε ξεκαθάρισα ποιοι ήταν οι πραγματικοί μου φίλοι. Κοιμόμουν, ξυπνούσα και το μόνο που έκανα ήταν να βλέπω τηλεόραση».

Για το αν έχει σχέση: «Υπάρχει ένας άνθρωπος που με κάνει να αισθάνομαι όμορφα. Ευτυχώς είναι εκτός χώρου».

Για τη σχέση με τον μπαμπά της, Γιάννη Βούρο: «Τώρα που είναι στη Βουλή είναι ακόμα πιο δύσκολο να επικοινωνήσω μαζί του. Μιλάμε κυρίως με γραπτά μηνύματα, αλλά και πάλι όχι άμεσα — γγιατί του το στέλνω τώρα και μπορεί να απαντήσει μετά από 2-3 ώρες. Ο ένας αγαπάει πάρα πολύ τον άλλον και ευτυχώς το γνωρίζουμε μεταξύ μας».

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.