Στην εκπομπή «Πρωινό Mou» βρέθηκε η Ναταλία Τσαλίκη μαζί με τον Γιάννη Μπέζο και μίλησαν για το γάμο τους, για την τηλεόραση αλλά και τα χρήματα.
Ο Γιάννης Μπέζος στο σπίτι: «Δεν είμαι τόσο δημοκρατικός άνθρωπος στη σχέση μου με τη γυναίκα μου. Κρύβω έναν Αντωνάκη (ο πρωταγωνιστής από την παράσταση «Η δε Γυνή να Φοβήται τον Άνδρα») μέσα μου. Διαφέρω όμως απ' όλους τους άλλους στο ότι εγώ δεν έχω πρόβλημα να βγω και να το πω, ενώ όλοι οι άλλοι το κρύβουν».
Για την τηλεόραση: «Δεν πιστεύω πως όποιος λέει πως δεν βλέπει τηλεόραση λέει αλήθεια. Όλοι βλέπουν τηλεόραση σήμερα. Έχουμε δώσει όμως πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα στην τηλεόραση απ' ό,τι θα έπρεπε. Το έχουμε αναλύσει σε υπερβολικό βαθμό. (...) Στην τηλεόραση αποφεύγουμε να κάνουμε κάτι μαζί, για να μη μας ταυτίζει ο κόσμος. Ειδικά με τις επαναλήψεις παίζουμε συνέχεια!», εξήγησε η Ναταλία Τσαλίκη και συμπλήρωσε ο Γιάννης Μπέζος: «Όταν βγαίνω στην τηλεόραση νιώθω τεράστια ευθύνη. Δεν τη χειριζόμαστε όμως με τον τρόπο που θα έπρεπε».
Για τη σχέση τους: «Το να είσαι με κάποιον καλά, πρέπει να προσπαθήσεις πολύ. Είναι δύσκολο πράγμα, έχει πολλή δουλειά για να καταλάβεις και εσύ τι δεν κάνεις καλά, όχι μόνο ο άλλος», εξήγησε ο Γιάννης Μπέζος, ενώ η Ναταλία Τσαλίκη υπογράμμισε: «Αν δεν δώσεις πάτημα, κανένας δεν θα ασχοληθεί μαζί σου».
Για τη σχέση τους με τα χρήματα: «Η σχέση μας με τα χρήματα είναι νορμάλ. Τα χρησιμοποιούμε για να ζήσουμε, δεν μας χρησιμοποιούν. Η πιο μεγάλη πολυτέλεια που έχουμε είναι που ταξιδεύουμε», εξήγησε η Ναταλία Τσαλίκη και ο Γιάννης Μπέζος τόνισε: «Αν θέλαμε, θα είχαμε βγάλει πολύ περισσότερα χρήματα, αλλά δεν ήθελα, γιατί θα έκανα πράγματα που θα τα είχα μέσα μου και θα τα κουβαλούσα για πάντα».
πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.