Πλήθος κόσμου, περί τους 5000 ανθρώπους είχαν την ευκαιρία να παραστούν στην ίδρυση ουσιαστικά του νέου κόμματος της κας Ντόρας Μπακογιάννη στο θέατρο Μπάντμιντον τη Κυριακή.
Η κ.Μπακογιάννη στην ομιλία της έκανε λόγο για ένα ΄΄ανεξάρτητο συμμετοχικό δημοκρατικό κίνημα΄΄ που θα κινείται στο Κέντρο ιδεολογικά.
Πολλοί πάντως παρατήρησαν από το περιεχόμενο της ομιλίας της κας Μπακογιάννη ότι το νέο αυτό κόμμα θα είναι νεοφιλελεύθερης ιδεολογίας,καθώς τάχθηκε υπέρ της αποσυμφόρησης του δημοσίου τομέα,μέσω της μείωσης του αριθμού των δημοσίων υπαλλήλων,του περιορισμού όσο το δυνατόν των συνδικαλιστικών αξιώσεων και υπέρ μιας νέας ασφαλιστικής μεταρρύθμισης.
Η κα Ν.Μπακογιάννη δίνοντας το πολιτικό και ιδεολογικό στίγμα για το κόμμα της δήλωσε ότι η ΄΄Δημοκρατική Συμμαχία΄΄ επιδιώκει την εθνική συννενόηση και τη συμφωνία για να επιτευχθεί η μείωση των δημοσίων υπαλλήλων ,ώστε σε δέκα χρόνια από σήμερα να έχει μειωθεί το ανθρώπινο δυναμικό του Δημοσίου κατά 1/3 τουλάχιστον,να λειτουργεί με τα 2/3 του σημερινού δηλαδή.
Τάχθηκε επίσης υπέρ της καθιέρωσης ενιαίου συντελεστή γύρω στο 20% και παράλληλα υπέρ της μείωσης της φορολογίας.
Όσον αφορά στο ζήτημα ΄΄διαφάνεια΄΄ στο πολιτικό βίο, η κα .Μπακογιάννη έκανε λόγο για ευθεία σύγκρουση με τα φαινόμενα αδιαφάνειας ,τονίζοντας την ανάγκη να αντιμετωπιστούν αποφασιστικά συντεχνιακές συμπεριφορές.
Επίσης είναι υπέρ της χρηματοδότησης της χώρας μας από τον ευρωπαϊκό μηχανισμό στήριξης,στέλνοντας το μήνυμα παράλληλα ότι υπάρχει μεταξύ του κόμματός της και της ΝΔ,πολιτική διαφορά.
Τέλος,δεν απέφυγε να αναφερθεί και στον εαυτό της λέγοντας :΄΄Έχω αλλάξει και εγώ, διότι με άλλαξε η ζωή.Ξέρω πολύ καλά πως είναι να πέφτεις και να πρέπει να σηκωθείς΄΄!
-- Από τη ΝΔ ,προσχώρησαν στη ΄΄Δημοκρατική Συμμαχία΄΄ οι κ.κ Χ.Μαρκογιαννάκης και Κ.Κιλτίδης.
--Παρόντες ήταν πλήθος βουλευτών ακόμα και πρώην υπουργών της ΝΔ,αλλά και του ΠΑΣΟΚ.
-- Από την οικογένειά της παραβρέθηκαν τα δύο της παιδιά ,ο Κώστας και η Αλεξία Μπακογιάννη, ενώ απουσίασαν οι γονείς της και ο αδελφός της,Κυριάκος Μητσοτάκης.
--Σήμερα η κ. Ν.Μπακογιάννη θα ενημερώσει τον Πρόδερο της Δημοκρατίας κ.Κάρολο Παπούλια για την ίδρυση του νέου κόμματος.
--Η πρόεδρος του κόμματος ανακοίνωσε ότι το ιδρυτικό συνέδριο της ΄΄Δημοκρατικής Συμμαχίας΄΄ θα διεξαχθεί το Μάρτιο.
Πηγή : www.protothema.gr
Φωτό από pulse.gr
Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010
Πρεμιέρα για τη ΄΄Δημοκρατική Συμμαχία΄΄
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.