Ο Βαγγέλης Μαρινάκης τα είπε σε πολύ καλό κλίμα με τον εκπρόσωπο του Βέλγου στάρ,Κριστόφ Ενροτέ στο περιθώριο του αγώνα με τον ΠΑΟΚ . Ουσιαστικά το νερό μπήκε στο ...αυλάκι για τη παραμονή του 23 χρονου πρώτου σκόρερ των ΄΄ερυθρολεύκων΄΄ στο λιμάνι!
sport-fm.gr
Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010
Με τέτοιες εμφανίσεις,σιγά μη φύγει ο Μιραλάς!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.