Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

ΓΥΡΝΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ

Ορθάνοιχτος είναι ο δρόμος για την επιστροφή του Δήμου Ντικούδη στην ΑΕΚ!


Ο Έλληνας σέντερ έμεινε ελεύθερος από τον Άρη, που ανακοίνωσε το πρωί της Παρασκευής (5/11) τη λύση της συνεργασίας με τον Λαρισαίο μπασκετμπολίστα.

Πλέον, το μόνο που απομένει είναι η ανακοίνωση της απόκτησής του από τον «Δικέφαλο».

Η ανακοίνωση της ΚΑΕ ΑΡΗΣ:

«Κατά τη διάρκεια της σημερινής (05/11) συνάντησης στα γραφεία της Κ.Α.Ε. ΑΡΗΣ του εκπροσώπου του Δήμου Ντικούδη με τον Πρόεδρο της Κ.Α.Ε. ΑΡΗΣ, Γιάννη Δαμιανίδη, αποφασίστηκε η λύση της συνεργασίας κοινή συναινέσει με τον καλαθοσφαιριστή, Δήμο Ντικούδη. Η Κ.Α.Ε. ΑΡΗΣ του εύχεται καλή επιτυχία και καλή σταδιοδρομία στη νέα του ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.