Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Απονομή δίσκου στον Νότη Σφακιανάκη



Ο Νότης Σφακιανάκης επιστρέφει δυναμικά με νέα δουλειά και η απονομή του δίσκου του έγινε στο νυχτερινό κέντρο Ιερά Θέα, όπου εμφανίζεται. Στη συνέντευξη τύπου ο τραγουδιστής μίλησε για τον δίσκο του, "Ματωμένο Δάκρυ – Χορευτικόν”, ενώ παράλληλα παρέλαβε και τον Δίσκο "Ματωμένο Δάκρυ – Ερωτικόν". Το κοινό αναμένει με ανυπομονησία την έναρξη των εμφανίσεων του Νότη Σφακιανάκη, ο οποίος όπως συνηθίζει άλλωστε ετοιμάζει ένα πρόγραμμα ξεχωριστό και μοναδικό.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.