Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

ΝΑΝΤΙΑ ΜΠΟΥΛΕ:«Μπορεί να λέει ο καθένας ό,τι θέλει»

Η παρουσιάστρια του “Top ChefΝάντια Μπουλέ μίλησε στην κάμερα του Star για τις αρνητικές κριτικές, αν τις διαβάζει και κατά πόσο την επηρεάζουν.

«Αλίμονο. Υπάρχουν τόσα πράγματα να στεναχωρηθώ, στο σπίτι του καθενός υπάρχουν τόσα πολλά που είναι λίγο αστείο να με στενοχωρήσουν όσα ακούγονται» είπε η Νάντια. «Έχουμε ακούσει αρκετά πριν βγει η εκπομπή. Μπορεί να λέει ο καθένας ό,τι θέλει. Πάντα ήμουνα καλά, ό,τι κι αν γινόταν. Δεν διαβάζω τις κριτικές εκτός κι αν κάποιες έχουν μια βάση».
Αναφέρθηκε και στην αλλαγή μέρας και ώρας προβολής του «Top Chef» λέγοντας πως ακόμα δεν έχει προλάβει ούτε καν να δει ποιες εκπομπές είναι «απέναντι». Δεν θέλησε να σχολιάσει την απόφαση του ΑΝΤ1, λέγοντας διπλωματικά: «πρέπει να μιλήσετε με το κανάλι και τον προγραμματισμό, αυτοί μπορούν να σας πουν».
Τέλος, η Νάντια μιλώντας για το χώρο της τηλεόρασης είπε πως «είναι ένα crash test αυτοπεποίθησης. Όποια ανασφάλεια κι αν έχεις μεγεθύνεται πολύ».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.