Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

ΚΛΕΛΙΑ ΡΕΝΕΣΗ:«Ο Καπουτζίδης είναι σαν τον Δαλάι Λάμα»

Στην εκπομπή «Πρωινή Μελέτη» μίλησε η νεαρή ηθοποιός Κλέλια Ρένεση και αποκάλυψε αν έχει κάνει ψυχανάλυση, αν έχει δεχθεί ανήθικη πρόταση και για το αν θα έκανε την υπέρβαση για κάποιον έρωτα.

«Έχω κάνει ψυχανάλυση, σε πιο μικρή ηλικία, γύρω στα 20, γιατί δεν αισθανόμουν καλά, δεν είχα έναν ζωντανό πυρήνα να με καθοδηγεί και χρειαζόμουν κάποιον καθρέφτη ουσιαστικά να με καθοδηγεί», παραδέχτηκε η Κλέλια.
Εξομολογήθηκε όμως πως έχει δεχθεί στο παρελθόν ανήθικη πρόταση: «Άμεσα δεν έχω λάβει ανήθικη πρόταση, εμμέσως όμως, ναι, έχω δεχθεί». Επίσης, εξήγησε πως θα μπορούσε να τα παρατήσει όλα για έναν έρωτα: «Θα παρατούσα τα πάντα, αν μου είχε ζητηθεί. Δεν μου έχει ζητηθεί, όμως. Προς το παρόν, δεν έχω ζήσει το μεγάλο πυροτέχνημα, πάντα το timing ήταν κακό, είτε ο ένας θα είχε πολύ ένταση είτε ο άλλος. Μόνο μικρές σπίθες».
Δεν θα μπορούσε όμως να μη σχολιάσει και το συμπρωταγωνιστή της στο θέατρο, Γιώργο Καπουτζίδη, με αφορμή τα σχόλια που έχει δεχτεί για το «Just the 2 Of Us»: «Ο Γιώργος είναι σαν τον Δαλάι Λάμα. Δεν τον έχω δει ποτέ αγχωμένο. Τα πάντα τα αντιμετωπίζει με ευκολία και ηρεμία».

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.