Η συντακτική ομάδα του giabit.blogspot.com σας γνωρίζει ότι για κάποιες ώρες από τώρα το blog μας δε θα έχει ροή εξαιτίας κάποιου μικροπροβλήματος με το internet. Παράλληλα με τη λύση του μικροπροβλήματος αυτού, θα υπάρξει και μια σχετική αναβάθμιση του blog μας που είναι και δικό σας!
Σας ζητάμε συγγνώμη για αυτό και υποσχόμαστε πολύ σύντομα να είμαστε πολύ πιο αποδοτικοί για την ενημέρωσή σας. Μείνετε μαζί μας, γιατί μαζί κάνουμε μια μεγάλη διαδικτυακή ομάδα!
Θα είμαστε ξανά μαζί το βράδυ με όλα τα νεότερα!
Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010
Για λίγο εκτός και μετά...ακόμα καλύτεροι !
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.