Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Η ελιά το σύμβολο της ΄΄Δημοκρατικής Συμμαχίας΄΄

skai.gr από twitter

Δημοκρατική Συμμαχία από την Ντ. Μπακογιάννη: Η ελιά είναι το σύμβολο της «Δημοκρατικής Συμμαχίας» του κόμματος που...
http://www.skai.gr/news/politics/article/157004/dimokratiki-symmahia-apo-tin-d-bakogianni-/?utm_source=rss_news_politics&utm_campaign=skai200905190000&utm_medium=rss

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.