skai.gr από twitter
Δημοκρατική Συμμαχία από την Ντ. Μπακογιάννη: Η ελιά είναι το σύμβολο της «Δημοκρατικής Συμμαχίας» του κόμματος που...
http://www.skai.gr/news/politics/article/157004/dimokratiki-symmahia-apo-tin-d-bakogianni-/?utm_source=rss_news_politics&utm_campaign=skai200905190000&utm_medium=rss
Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010
Η ελιά το σύμβολο της ΄΄Δημοκρατικής Συμμαχίας΄΄
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.