Στα 25 της χρόνια η Νάντια Μπουλέ βρέθηκε να παρουσιάζει μία από τις μεγαλύτερες παραγωγές της ελληνικής τηλεόρασης, ενώ στις πρόσφατες εκλογές είδε τον πατέρα της να εκλέγεται δήμαρχος Ναυπάκτου. Για αυτά τα δύο γεγονότα αλλά και την προσωπική της ζωή μίλησε στο ένθετο «TV Veto».
Το «Top Chef» ανέβασε τα νούμερά του μετά την αλλαγή μέρας προβολής:
«Οι πρώτες ενδείξεις είναι θετικές, αλλά είναι νωρίς να μιλήσουμε ακόμη με σιγουριά. Τώρα έχει αρχίσει ο κόσμος να μπαίνει στο κλίμα της εποχής», ενώ τα σχόλια που έχει ακούσει η ίδια απαντά: «Μα τα πικρόχολα σχόλια και η αρνητική κριτική είχαν αρχίσει πολύ πριν την πρεμιέρα».
Και συνέχισε λέγοντας: «Το μόνο που μπορώ να παρατηρήσω είναι το πόσο αντιφατικές ήταν οι κριτικές που δέχθηκα. Αν ο ρόλος της παρουσιάστριας είναι μικρός –όπως έλεγαν στην αρχή- γιατί πρέπει να υπάρχει αντίδραση για το πρόσωπο; Και αν είναι μεγάλος γιατί θα πρέπει να σχολιάζεται ως μικρή η παρουσία του; Ευτυχώς ο κόσμος ξέρει να κρίνει τα όσα γράφονται και να αποφασίζει με βάση την εικόνα που έχει ο ίδιος. Έχω μία πορεία στην τηλεόραση, αλλά είναι η πρώτη φορά που μου εμπιστεύτηκαν ένα τόσο σημαντικό κομμάτι του προγράμματος. Αυτό, σε συνδυασμό με το νεαρό της ηλικίας μου, πιστεύω πως ενόχλησε».
Δεν θα έκανε πρωινό ξανά, όπως λέει, ενώ δηλώνει για το «Πρωινό mou»:
«Ήταν επιλογή του συγκεκριμένου ζευγαριού να ενώσει την επαγγελματική με την προσωπική του ζωή και καλά έκανε. Επειδή όμως στη δική μου περίπτωση συνέπεσε με μία δύσκολη φάση της ζωής μου, είναι λογικό να προσπαθώ να το αποφύγω».
Για το Master Chef είπε: «Δεν το παρακολουθώ. Προτιμώ να βλέπω τους Ράδιο Αρβύλα. Είμαι φανατική».
Πηγή: TV Veto

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.