Ο Ηλίας Ψινάκης μίλησε στην Real Life για την εκλογή του ως δημοτικός σύμβουλος του δήμου Αθηναίων αλλά και την κριτική που του έγινε από πολλές εκπομπές.
Ο γνωστός μάνατζερ είπε: «Συνεχίζω κανονικά στο έργο που θέλω να κάνω στην Αθήνα και στην εμπιστοσύνη που μου έδειξε ο κόσμος που με ψήφισε. Δεν παραιτούμαι. Θα περιμένω την αξιοποίηση μου από το νέο δήμαρχο και αν δεν γίνει, θα αξιοποιήσω μόνος μου τον εαυτό μου».Και συνέχισε λέγοντας: «Η νεολαία με πιστεύει και οφείλω να δώσω πολλά και να κάνω πολλά με τη βοήθεια ανθρώπων που πήραν ψήφο εμπιστοσύνης στις εκλογές. Θα πολεμήσω σε κάθε δημοτικό συμβούλιο για το καλό της πόλης. Θα φορέσω μέχρι και κράνος».
Ο Ηλίας Ψινάκης απαντά αρνητικά και σε όσους μιλούσαν για παραίτηση του λόγω της μη εκλογής του Νικήτα Κακλαμάνη, για την προσπάθεια του να συναντηθεί με τον νέο δήμαρχο και για τα αίτια της ήττας:
«Θα επιδιώξω να συναντηθώ μαζί του για να μιλήσουμε για τα σχέδια μας».
πηγή:Real Life
πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.