Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Συνάντηση Καμίνη-Κακλαμάμη χθες στο δημαρχειο της Αθήνας

Έγινε σήμερα η συνάντηση του απερχόμενου δημάρχου της Αθήνας με τον νεοεκλεγέντα Γιάννη Καμίνη στο δημαρχιακό μέγαρο, σε εξαιρετικό κλίμα, όπως τόνισε ο κ. Κακλαμάνης
: "Ο κ. Καμίνης ενημερώθηκε σε γενικές γραμμές για ζητήματα του δήμου και για κάποια θέματα επικαιρότητας, όπως ο εορτασμός των Χριστουγέννων στην Αθήνα".

Και οι δύο αποφάσισαν να συνεργαστούν για το καλό της πόλης.

Ο κ. Καμίνης είπε ότι ενημερώθηκε, από τον κ. Κακλαμάνη, σε αυτή την πρώτη συνάντηση για θέματα του δήμου, ώστε από τις 2 Ιανουαρίου που αναλαμβάνει τα καθήκοντά του, να έχει μια πλήρη εικόνα του δήμου.

Σε ότι αφορά, στο θέμα του χριστουγεννιάτικου εορτασμού, ο κ. Καμίνης είπε πως: "Ο κ. Κακλαμάνης μπορεί να χειριστεί το θέμα αυτό κατά το δοκούν. Ωστόσο, πρέπει να ισορροπήσει η κατάθλιψη που βιώνουν οι πολίτες σήμερα, λόγω οικονομικής κρίσης, με τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει η κυβέρνηση.

Πηγή : www.mediasoup.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.