Έγινε σήμερα η συνάντηση του απερχόμενου δημάρχου της Αθήνας με τον νεοεκλεγέντα Γιάννη Καμίνη στο δημαρχιακό μέγαρο, σε εξαιρετικό κλίμα, όπως τόνισε ο κ. Κακλαμάνης
: "Ο κ. Καμίνης ενημερώθηκε σε γενικές γραμμές για ζητήματα του δήμου και για κάποια θέματα επικαιρότητας, όπως ο εορτασμός των Χριστουγέννων στην Αθήνα".
Και οι δύο αποφάσισαν να συνεργαστούν για το καλό της πόλης.
Ο κ. Καμίνης είπε ότι ενημερώθηκε, από τον κ. Κακλαμάνη, σε αυτή την πρώτη συνάντηση για θέματα του δήμου, ώστε από τις 2 Ιανουαρίου που αναλαμβάνει τα καθήκοντά του, να έχει μια πλήρη εικόνα του δήμου.
Σε ότι αφορά, στο θέμα του χριστουγεννιάτικου εορτασμού, ο κ. Καμίνης είπε πως: "Ο κ. Κακλαμάνης μπορεί να χειριστεί το θέμα αυτό κατά το δοκούν. Ωστόσο, πρέπει να ισορροπήσει η κατάθλιψη που βιώνουν οι πολίτες σήμερα, λόγω οικονομικής κρίσης, με τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει η κυβέρνηση.
Πηγή : www.mediasoup.gr
Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010
Συνάντηση Καμίνη-Κακλαμάμη χθες στο δημαρχειο της Αθήνας
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.